Bästa dagen.

 
Vid 11 tiden kom vi till Max i Blåsut.
Jag, älsklingen. Max, Sune och Frasse skulle ta en promenad runt i stan..
Vädret var helt underbart.
 
Vi gick från blåsut in mot söder över gamla skanstullsbron. Vidare längst Götgatan bort till medborgarplatsen.
Sen gick vi bort till Hornsgatan och drog hela Hornsgatan ner till Hornstull,
där promenerade vi längst Årstaviken och vattnet tillbaka till Eriksdalsbadet och sen vidare hem till Max i Blåsut.
 
Vi promenerade i 4 timmar och stannade 2 ggr , jag tippar på att vi gick 1.1/2 mil idag.
solen har gjort mig gott, hettar lite i fejset.
 
När jag kom hem var jag döds hungrig och snacka om att korv & mos smakade gott idag.
 
 
 
Det enda trista som hände idag var att Frasse flög på Sune och högg honom i nosen. Riktigt otäckt.
Sune blödde jättemycket. Men innan det hände , ca 1 timme in i promenade och 3 timmar efter gick allt bra men Sune var på helspänn. Lillfrallan flög på Sune helt random...
 
 
 
               Här kommer ett bildregn från dagen.
 
 
  Utsikt från lilla skanstullsbron
 
 
       Max & älsklingen
 
 
    1:a vilopausen
 
 
     Max
 
 
     Jag & Frasse
 
       Medis
 
      Snaps
 
 
      Tantolunden, vårat andra stop
 
 
     Alla mysiga kolonistugor i Tanto
 
 
        Årstaviken och minigolfen i Tanto
 
 
      Lite badsugen
 
 
                                Tappra badare
 
  Nere vid årstaviken blåste det lite kallt så jag tycker tjejerna var tuffa.
 
 
       Fina båtar
 
 
         Fina bilar
 
 
         Älsklingens drömbil
 
 
    Cafet vid årstaviken, här slog jag en piss
 
 
       Utomhusgymmet vid eriksdalsbadet
 
 
 
   Här börjar vi närma oss Max hem igen
 
 
     Nya arenan
 
 
      Det ser ut som ett rymdskepp har landat
 
 
     Hur hungrig var inte jag näär jag kom hem....
      Mums
 
 Bästa dagen ever. Älskar att bara kolla på folk och njuta av solen och stan....
 
      XO XO Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Det låter som en härlig dag!

Hahaha ååh älskar stilen Frasse ligger på, haha så sött med baktassarna sådär!

2013-05-04 @ 22:09:04
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0