Fick en ljudbok.

 
Jag fick en ljudbok av en vän idag / 50 nyanser av honom
 
Det ska tydligen vara en erotisk roman. Jag har hört så mycket bra om den och tydligen ska det vara mycket snusk så man  sitter och rodnar.
 
Jag tänkte spara den tills jag åker till turkiet   / Ligga och lyssna i solsängen.
 
   
 Det är en erotisk bästsäljare som har hamnat etta på topplistor i flera länder och blivit en stor favorit bland miljontals läsare. Missa inte 50 nyanser av honom - årets hetaste bok! Romantisk, befriande och fullkomligt beroendeframkallande.
 
   
 Har ni läst den
 
   God Natt / Maria

Kommentarer
Postat av: evelina

Tack så hemskt mycket! Tapeten är min väns, så det är hon som får all cred för den!

Svar: ok
Maria Höglund

2013-05-02 @ 21:56:48
URL: http://www.evelinaronnback.blogg.se
Postat av: Medberoende

Berätta gärna om vad du tyckte sen när du läst/lyssnat på den! haha! ;)

Gooodnatt!

2013-05-02 @ 22:12:40
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Therese

Nej Johan är fortfarande dålig tyvärr ;(
Hoppas vid min gud att han blir bättre tills på lördag!
Jag har bara önskat mig presentkort och hörlurar från Laila Bagge´s kollektion.

Den där boken är superbra!
Snuskig som fan haha Jag rodnade flera gånger när jag läste den ;)

2013-05-03 @ 04:07:45
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: S

Den är sjukt bra! Jag har tvåan och trean i böcker sen om du vill låna. Man läser ut dem på ett kick. Erotisk är bara förnamnet, modernt snusk säger jag;) Haha! Du kommer inte bara rodna;)

Svar: aha tackKramizzz
Maria Höglund

2013-05-03 @ 10:03:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0