Kalle undrar.

 
 
 -  Mamma, vad har hänt ?
 
 Så lät Kalle när han kom hem från skolan idag.
 
Jag stod i t-shirt & shorts och pula i rabatterna.
Jag rensade bort massa döda grenar och snyggade till. Fasiken, jag tycker det är skoj.
 
Några gröna fingrar kommer jag nog aldrig få men rent & snyggt blir det.
längtar tills jag kan göra klart mitt staket så jag kan få upp lite lampor och balkongslådor.
 
           Det kommer bli fint när det är klart.
 
  
 
 
     Den här säcken fick jag ihop på nonn timme,
jag blir så jäkla pedantisk så jag mår dåligt nästan  hahahaha
 
 
 
         Vill typ plocka bort varenda litet stenkorn.
 Men nu ser det 100 gånger bättre ut i rabatterna. Skönt.
 
           Kram Maria
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Det kommer att bli fint, men det är inte min typ av aktivitet :P

2013-05-07 @ 18:21:24
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Medberoende

Såntdär är ganska ro-givande! Snyggt det blev!

2013-05-07 @ 21:45:53
URL: http://medberondee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0