Listan .

DAGENS LÅT:  Sweet Love (night shift) reggae gold 2010

DAGENS KLÄDSEL: pumabyxor & t-shirt

SENASTE DUSCH: i går kväll

DAGENS FRISYR: Utsläppt och diadem

DAGENS MAT: äggmacka

DAGENS HÄNDELSE: kanske åker ner till plantagen och tittar och en promenad med sune i solen

DAGENS PLANER: Vila & tänka

DAGENS VILL HA: ett balkongsbord eller balkongsblommor

DAGENS SAKNAD:  Glädje

DAGENS DROG: vila

DAGENS TRÅKIGASTE: Fattig

DAGENS KÖP:  Nada

DAGENS GODIS: dajmchoklad

DAGENS HUMÖR: Upp och ner

DAGENS SJUKA: huvudvärk

DAGENS KOMPLIMANG: 2 alkisar på min grannbalkong som skrek att jag hade fin hund men att matte var finare...

DAGENS SKRATT: Ingen

DAGENS BILRESA: jag har inte åkt bil idag

SENASTE TÅRAR: I går morse

DAGENS DRYCK: Oboy

DAGENS LÄNGTAN: Harmoni

DAGENS SPAN: Lottoraden

DAGENS TELEFONSAMTAL: Mamma

DAGENS PERSONER: Kalle & älsklingen

DAGENS KÄRLEK: Sune

MITT NÄRMSTA PROJEKT: göra klart mitt staket

 

Maria


Kommentarer
Postat av: Annica

Ja vila idag nu. Va rädd om dig. Kram

2013-05-16 @ 07:12:01
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Så kul att läsa listor på bloggar! :D Kul med ändringen med dom två sista frågorna!

Kraaam!

2013-05-18 @ 13:43:31
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0