Loppis

Vi har ju en loppis på jobbet.
Där kan man fynda små roliga saker ibland.
 
Jag är ju ute efter ett lite större balkongsbord än mitt cafebord till min balkong.
Lilla cafebordet ska vara på lilla plätten sen brevid mina baden baden stolar.
 
Häromdan så hittade jag ett litet bord, typ avlastningsbord i skrivbords stil med stålfot på våran Loppis.
Jag frågade min chef vad hon  ville ha för det och hon svarade 50 kr.
 
Taget.
 
Det får duga för mig denna sommar för alla bord jag tittat på inne på Rusta, jysk och ica kostar mellan 1000-2000 kr.
Jag köpte en somrig vaxduk och la på bordskivan som kostade 39 kr så 89 kr för ett balkongsbord tackar jag för.
Måste tacka killarna på jobbet för att ni körde hem det till mig / Kram
 
 
 
 
   Detta åker ut på plätten....
 
Jag är nöjd för tillfället.
 
             Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Har man tur kan man göra riktiga fynd på en loppis! :)

2013-05-23 @ 18:24:09
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0