Otur

 
Jag berättade ju för er att min son Kalle fick avslag av äckelgubben (tandhygenisten) på folktandvården i Handen.
 
Därför gick jag till min privata tandläkare och bad han skriva en ny remiss  och pröva en annan väg..
 
Men tror ni inte att den här äckelgubben sitter i en nämnd som tog emot Kalles nya ansökan oxo.
Han e som en vidrig finne som finns med överallt.
 
Han skickade ett spydigt svar att han minsann hade träffat den här patienten för 2 månader sen och hade inte ändrat uppfattning
därav avslag igen...
 
skit oxo.
 
Nu ska vi göra ett 3:e försök hos min tanläkares vän Eva...
Hon kanske kan hjälpa oss ???
 
Usch Usch. Tycker mest synd om Lilleman som så gärna vill fixa uppetänderna.
 
     Love Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0