Promenad.

 
  Sune fick busa lite här utanför huset med min kompis Matte s hund.
             Hon är så fin.... En bjässe
 
 
 
    Hon ville inte vara med på bild
 
Sen var jag på FT och jag & Sune  tog en prómenad hem , så himla skönt men det blåser så mössan var mig trogen även denna Maj dag.
 
  
 
                     Mycket dofter
 
 
    Sune har inte tid att vänta på mig..
 
 Nu har jag vattnat min lilla plätt och det är dags för lunch
 Samma som gårdagens middag / 2 varma mackor
 
 
 
                Mummilummi
 ia
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Det blir vitt på balkongen. Det var tidigare knallröda snickerier runt fönstren. Såg fruktansvärt ut. Nu är det ljust och fräscht. Vi köpte en loungegrupp i rotting, en tvåsitssoffa, två fotöljer och ett litet bord. Det blir snyggt och mysigt! :)

Kram!

Svar: Ta gärna bilderVad fick ni möblerna för på blocket, tycker det är dyrt där oxo
Kram
Maria Höglund

2013-05-02 @ 15:16:10
Postat av: Medberoende

Goooooottt!

2013-05-02 @ 18:59:44
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0