Skön kväll

Allt känns så bra och rofyllt....
 
Allt är klart här hemma,  så gott som innan vi åker.
Min gubbe är glad, mycket gladare än på länge. Roligt
 
Vi har nyss ätit och jag har tvättstugan i kväll.
 
I kväll blir det vila, wallanderfilmen (den oroliga mannen) och lite gott gott
Kalle är ute med Sune och jag är nyduschad.
 
                                 Här kommer lite mer bilder från em.
 
 
    Innan.
 
 
                                    Innan.
 
 
                             Lite blommor.
 
 
                                  När det var klart
 
     Flagga ska vi ha såklart, den fula parambolen är ett minne blott
 
 
 
 
                                                  Så himla skönt.
 
Nu tar jag kväll.
 
I morgon kl 8.00 ska jag göra ordning mina naglar. Har inte bestämt om jag ska ha glitter eller franskt.
Senare på em kommer tjocka släkten på min sida och några till.
 
   Ha en skön Fredag / Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: susse

vad snyggt det blev
ser riktigt härligt ut =)

2013-05-31 @ 19:00:13
Postat av: Systeryster

Härligt att du fått ordning nu äntligen. Det blev jättefint. Vi ses imorgon. Kramis

Svar: tack , ja det gör viHa så kul med mamma & kalas
Maria Höglund

2013-05-31 @ 19:14:47
Postat av: Medberoende

Ååååh vad fint! Och vad skönt att ha allt klart! Det ser ut som en riktigt hus-trädgård! Jättemodernt och fint!

´Trevlig heeelg på dig med! :)

Kraaamisar!

2013-05-31 @ 19:57:59
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: vanja

du tar himla fina bilder :)

2013-06-01 @ 00:20:24
URL: http://vvanja.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0