Söndag.

Jag fick så mycket kred & kärlek av Max idag.
Han e ju för gullig.
 
ÅÅÅÅÅ Tack Max.....
 
Här pissar det ner, jag tog på mig gummigutta och regnjackan och gick på promenad med Sune.
Jag vart totalt dyngsur.
 
Planer i veckan
FT
Lunch med Renee Torsdag
Fix inför helgen
Försöka hitta en bikini (ångest)
betala alla räkningar
fixa det sista för ungarna
tvätta
storhandla på Fredag
Vara med släkten på Lördag
Haninge C med mamma på Söndag
Måndag 3/6 SEMESTER....
 
Alla frågar vad jag önskar mig och det är inte svårt.
 
Presentkort på Kappahl  eller Lindex, där kan jag hitta kläder till sem.
Av Max har jag önskat mig bättre lurar till min Iphone....
 
          Nu får jag snart besök / Ha det finast
Maria
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0