Tidig morgon..

 
Jag vaknade kl 4.30 i morse.
 
Ont i magen, tror jag varit på shotta (wc)  5 ggr i natt.
Alla vaknade tidigt här hemma, sandras klocka ringde 5 och dom åkte 5.45 härifrån.
 
Nu ska jag se till att  Kalle kommer i ordning sen ska jag röra mig....
Kalle har ett dr besök idag. En dum tid ,  Mitt på dan. Men han har inga prov så han missar ingenting.
Lilleman har 3 prov kvar innan dom sätter betygen
Fysikprov, Kartprov (so) och sexualkunskapsprov. Den 20:e ska allt vara klart.
Skönt.
 
 Ha en bra dag.
 
                    Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja han är så fin o bra min Johan ;)

Krya på dig, hoppas magen blir bättre! ;)

2013-05-06 @ 09:13:31
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Medberoende

Hahha min mamma säger oockså shotta ibland hahaha! Du är så himla skön haha!

Skönt att ha allt klart sen i skolan, men samtidigt helt sjukt att det sen är några veckor med ingenting att göra innan sommarlovet, då brukar det bara vara en massa dötid... Eller Kalle kanske slutar tidigt?

Svar: Nej han slutar den 11:ejuni
kram
Maria Höglund

2013-05-07 @ 21:53:46
URL: http://medberondee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0