Totalt slut i pallet.

 
På jobbet idag så har vi suttit  hos våran redovisningsgumma.
 
Vi har  suttit med massa papper & kvitton från hela 2012 året.
 
Asså , det är absolut inte ett betungande arbete kroppsligt men mitt pall blir helt fuckt up av alla siffror.
Absolut inget för mig.
Jag har stenkolla på alla mina papper på FT men inte på siffror och jag har stenkoll på min egna ekonomi
men när det rör sig om bokföring och hur redovisningspersonal tänker då hänger jag inte med....
Inte mitt yrke om man säger så...
 
Jag  är helt slut i skallen.... skumt att det kan ta sån energi.
 
Nu är det bara att ladda om för i morgon har jag har massor att göra innan Torsdagen då jag går på semester i nästan 14 dagar.
listan e lång.
 
 
Jag var hemma runt 14.30 och sen dess har jag lagat mat och pysslat. Nu ska jag läsa massa bloggar och bara chilla en stund.
 
                 Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0