Trädgårdsnack

 
Jag har hängt på min balkong idag.
Jag har suttit och lyssnat på talboken i solen.
50 nyanser av honom. Jag har bara kommit till kapitel 2 men är  redan såld......
 
                                   Nu  händer det saker i min lilla trädgård.
 
                                       
                                    Gräset växer upp fint
 
 
    Min gamla balkongslåda är på plats / nu saknas bara blommor
 
  Det vattnas morgon & kväll
 
 
    Mina påskliljor har slagit ut och mina frön av sommarblomster
     börjar titta fram
 
 
               Mina Panseer blir bara större & större.
 
 
 Kul att se allt växa fram. Snart ska jag gå på jakt efter ett syrenträd och kolla om jag kan
 hitta någon jag kan plocka rötterna av och plantera hos mig.
 vet att det står några här ute på vägen och inne på dagis bredvid mig.
 Man kan väl kalla det för stöld eller ????
 
  Men det skiter jag i ......
 
   Nu ska jag läsa bloggar och sen vet jag inte.
 
          Love Maria
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jättefint :) kram

2013-05-11 @ 21:02:52
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0