Ute på en sväng

 
Nu har vi varit på Maxi, rusta, byggmax och Bauhause.
 
Jag försöker leta efter ett lite större balkongsbord för just nu har jag bara ett litet cafebord
men alla bord kostar skjortan.
Jag vill inte ha ett plastbord och det billigaste bordet jag hittade kostade 1199 kr.
 
Dom pengarna har jag inte tyvärr.
Jag får vänta tills dom får något bra erbjudande eller kolla Blocket.
 
Ja Ja det vart lite mat istället och nu är jag hemma i soffan, jag ska sova en stund för jag har något riktigt skit på gång i kroppen.
Jag är tjock i halsen och vid minsta ansträngning så svettas jag och känner mig helt slut och kroppen och nacke värker.
 
   
 
                Sune var självklart med men han körde inte....
 
                
 
                                                  Ha en fin finaldag / Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0