Värden e liten .

 
I dag hände något märkligt.
Jag var i Handen , då hör jag
 
- Hej Maria
 
Men hej tjejen svarar jag och ger henne en kram
Vi är bra vänner sen gammalt men inte sett henne på evigheter, hon var lika glad och fin som vanligt
 
Men här kommer min senildementa hjärna in.
 
Jag kan självklart inte placera henne och hennes efternamn, men vi står och surrar en bra stund och under samtalet nämner hon namnet på min närmaste vän och säger att hon vart tillsammans med min väns gamla kille förra sommaren och hade tagit sig ur det förhållandet , tur var väl det för den mannen är inte sund någonstans..
 
Vi pratar ett tag och sen kramas vi igen och lämnar varann.
 
Jag blir så sur på mig själv att jag inte tar hennes nummer eller efternamn så jag kan söka henne på FB för det är en underbar tjej.
 
    Jag tycker det är så pinsamt att inte kunna placera mina gamla vänner.....
 
            Kram Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0