FT

 
Åkte till jobbet tidigt i morse . här hemma kunde  jag ju inte göra något då alla sängar i alla rum var upptagna inkl. vardagsrummet så jag drog. Ville inte störa alla.
 
I dag var ingen bra dag och är ingen bra dag.
Mina ben bär mig knappt. Jag mår as konstigt.
Svag i hela kroppen, ont i magen, fryser och svettas om vartannat , yr och skit trött.
Jag tog alla prylar till FT och gjorde lite pappersjobb och surrade lite med personalen innan jag vart hämtad med bil.
Vi tog en lunch på Wiki Bar, det vart en lättare lunch med Lax och purjolökssås men aptiten var inte på topp.
Vet inte varför jag mår så här. Skit skum känsla.....
Nu har jag försökt sova en stund men får typ panik när jag ligger ner. Kryper i hela kroppen trots att jag knappt orkar stå.
                       JA JA
 
  
          Min trogna kontors polare, i dag snodde han Bellas plats.
 
I helgen ska jag bara vila och kolla massa film. Jag har hyrt 3 filmer +
att Max och Sandra har 2 filmer jag vill se.
Återkommer senare med filmtitlar & betyg.
 
Önskar er alla en fin Alla helgons helg / Love Maria 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0