Isbjörn.

 
           Kan ni tyda drömmar eller har ni en drömtydningsbok ?
 
I natt vaknade jag av att jag sparkade foten rakt in i gipsväggen så det bara dåna...
Drömde vad ?
 
Jo att jag låg i en trång jävla låda i snöstorm och en isbjörn skulle ta sig in i lådan och jag slogs för mitt liv, Helt galen dröm med mycket panik.
Jag har ju svårt för trånga utrymmen i vanliga fall så bara den känslan var skitjobbigt + att bli björnmat såklart.
 
Vaknade av sparken i väggen....
 
                               Ha en bra måndag/ ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Henrik Olsson

Jag kan tyvärr ingenting om sådant!

2013-11-18 @ 12:08:32
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: Anonym

jag har en drömbok :) ska försöka tyda vad din dröm betyder :) återkommer ok

Svar: ok
Maria Höglund

2013-11-18 @ 12:20:37
Postat av: Medberoende

Drömmar är intressant! Googlar man finns det ganska bra sidor att läsa om olika drömmar om! Jag brukar ofta söka upp och ibland får jag rätt vettiga svar på vad mina drömmar kan betyda! :)

Kraaaaaamar!

2013-11-18 @ 18:01:03
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Medberoende

Drömmar är intressant! Googlar man finns det ganska bra sidor att läsa om olika drömmar om! Jag brukar ofta söka upp och ibland får jag rätt vettiga svar på vad mina drömmar kan betyda! :)

Kraaaaaamar!

Svar: Tack för tips tjejenKram
Maria Höglund

2013-11-18 @ 18:01:04
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0