Måste tjuvstarta

 
     Hola vänner:
 
självklart kan jag inte sätta mig ner och bara ta det easy. Jag började istället lite smått att plocka bort saker i köket så som gardiner, mattor, ljusstakar, dukar och bytte krukor till julkrukor.
I morgon ska jag putsa fönster och sätta upp julgardiner.
 
          Jag kommer med efter bilder i morgon kväll.
 
 
      Just nu i mitt kök, den randiga duken åker veck i morgon bitti.
 

                        Lilla fönstret är redo för staken
 
  
      Alla vanliga saker åker ner i julkartonger och ner i kallaren i väntan på 2014
 
 Nu ska jag umgås lite med folket här hemma,
 
                                         God Natt

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad mysigt med julfix!
Kram!

Svar: Å du har ju hjälp mig lite på väg i den stämningen (blink)
Maria Höglund

2013-11-13 @ 21:57:58
URL: http://bunnys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0