Natten.

 
Sovit helt ok i natt trots hela ligan som är på plats.
När jag gick upp klockan 6så sov Micke, Linus och Spencer men Kalle & Lewi sitter och asgarvar och äter grillchips, Killarna som sover ligger som klubbade sälar.
Max & Sandra sover oxo.
 
Jag ska ta mig en  stund till FT med påsar med saker jag rensat i Kalles rum + ett x-box
 som min granne skänkte.
 
Jag är på G att bli genomförkyld.
Snorar och har ont i kroppen men det kan även gå över lika fort.
 
 
 Jag gillar denna helg för att vi hedrar dom döda med tända ljus. jättevackert.
 
Men jag är inte för alla ungar som plingar på dörren för att tigga godis. Jag köper aldrig hem godis i alla fall.
I går plingade det på dörren säkert 6 ggr och Sune skäller varje gång/apjobbigt
Kalle öppnade en gång och gav av sitt godis men jag pallade inte.
 
  Låt min dörr vara / Please
Ha en fin helg / Maria
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Det är MYCKET bättre med värken nu tack o lov!
Tror penicillinet har gjort sitt äntligen :)

Ha en mysig helg nu!
Kram

Svar: desamma
Maria Höglund

2013-11-01 @ 07:22:41
URL: http://Nyutsidaa.blogg.se
Postat av: S

Jag var helt oförberedd på att det kunde ringa på dörren (med tanke på att vi tidigare bott i lgh där porten varit låst). Hundarna skällde som tokar och jag öppnade med Thea på armen. FAN, tänkte jag samma stund som jag öppnade och såg massa ungar. I kaosen sa jag att dom fick komma tillbaka om en stund. Tänkte att T kanske skulle hunnit hem och vi kunde ge några kronor... för inte hade jag tänkt på att köpa hem godis. Efter FEM minuter kommer dem igen. Denna gång öppnade jag inte! Haha taskigt av mig!

Svar: hahahaha, helt rättKram
Maria Höglund

2013-11-01 @ 08:58:42
Postat av: Medberoende

Håller helt med! Fett störande när dom kommer! Hundarna blir heelt uppjagade...

2013-11-03 @ 15:37:29
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0