Skrattade..

 
                                 I går kväll tittade jag på denna film
 
Den var ganska lång, ca 2.20 . Jag satte på filmen vid 22 tiden så jag var övertrött när jag tittade på filmen.
Den var bra, rolig och lite små töntig i mellanåt. Men jag fastnade för Jonny Depps jäkla  kråka på huvudet, det var liksom en film i filmen.
Hahaha
Han matade den där jäkla döda fågeln och den vart skjuten / Jag döör litegrann
Vet inte om det var så jävla skoj eller om jag var pisstrött.
 
                                       Sevärd i allfall.
 
 
Nu har alla grabbarna dragit till Torvalla och 3 timmars istid. Jag ska åka in mot stan.
 
               P & K Maria
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0