Autumn

 
Färgerna ute nu är helt underbara så man blir speechless...
Jag kan gå i skogen hur länge som helst och bara njuta av lugnet och färgerna
 
             
 
 I natt var det världens oväder ute med regn & blåst så jag har typ 1000 löv på balkongen som jag ska städa upp i morgon om jag pallar och det är även dags att kratta lite igen.
 
Inger:  Grattis Inkan på namnsdagen / Love
 
Min blogg design kommer att ändras mot lite höstigare utseende i dagarna / Håll koll
 
                 Laater /  Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tycker om cinderella mest.
Men det kan bero på att jag åkt den mest och kan båten utan och innan, där kan man ju hitta väldigt blandat med folks

Galaxy är för mig för mer ungdomar.

Birka paradise för mer äldre.

Så jag skulle nog säga cinderella, för där har som allt för alla och dom har även bäst dagen efter program.

Svar: Ok tänkte för min Max är 21 och dom vill åka kryss med drag ich jag tippade på Viking
Maria Höglund

2013-10-09 @ 19:42:49
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se
Postat av: Medberoende

Ja, färgerna är helt fantastiska!

Vad späännande! Jag ska håll koll! :D

2013-10-10 @ 10:09:40
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0