Crazy eftermiddag

 
Vart på FT till 14 idag, vi pysslade i lokalen , skurade golv och damma fönsterbrädor och en hel del pappersjobb.
skönt
Kattis dammade alla spelen & hyllor + rengjorde datorer och bord i datarummet. Skönt att hinna med sånt oxo
Jag vart bjuden på lunch av K & R, Maxi burgare och den var bauta Big.. Sune fick halva.
 
Men sen hörrni  gick inte sakerna min väg.
 
      Helt Crazy eftermiddag...
 
Efter FT gick jag till bankomaten , jag skulle plocka ut slantar och slog in 5000 kr. Jag hör apparaten räkna sedlarna och precis när luckan ska öppnas så stängs bara luckan och det står tekniskt fel.
 
   Panik.....
Det var kö  och gubben bakom mig  ska oxo ta ut pengar och jag blir ju skitnojjig att  mina pengar ska komma ut med hans pengar så jag står kvar och stirrar men det händer inget.
Jag får verkligen panik och binder sune utanför Nordea och kutar in helt jävla hysterisk HAHAHA
Jag går före alla och vrålar om mina 5000 . att det vart fel på bankomaten och att dom får minsann kolla upp felet.
Alla kunder blir skitsura på mig men jag sa att det skiter jag i...  som en hysterisk kärring.
 
Jag får hjälp av en vänlig kassör som kollar upp kontot och  att inget uttag vart registrerat.
Hon kunde se att uttaget inte vart godkänt
Pust , tänker jag och går vidare på andra ärenden.
 
Nästa ärende är att betala en räkning.
 
När killen ska slå in bankgiro numret så är det fel, självklart är det kö så jag får kliva ur kön för att ringa firman och få rätt nummer.
Efter ett tag är det oxo kirrat. Tog bara sisådär 20 min extra
 
Vidare hem till mitt centrum för att testa bankomaten där, det funkar men då får man bara ta ut 2000 i taget för den pumpar bara ut 100 lappar så jag fick göra ett ex antal uttag och självklart hade jag en hund utanför centrum och kö bakom mig så jag var INTE ett dugg stressad.
 
Väl hemma ska jag laga mat, korv i ugn med chilisås, när jag ska ta ut formen så slinter jag så chilisåsen rinner ut i ugnen och ni kan ju tänka er os molnet.  Hela köket och hallen var rykigt och då slår självklart brandlarmet igång.. Hysteriskt
 
Jag skyndar mig  att öppna fönstret och jag drar upp det och självklart står det en ljusstake bakom gardinen som jag inte ser och den rasar i golvet och går i 1000 bitar
Men jävligt bra jobbat Maria !!!!!!!
Nu börjar jag skratta för allt e helt sjukt...
Bara att gilla läget.
 
När maten är klar ringer det på dörren och där står 3 frusna barn, min grannes dotter och hennes 2 kompisar och deras hund. Dom har ingen nyckel och ingen är hemma, Dottern frågar mig om jag har hennes mammas nummer vilket jag inte hade. Jag bjöd in dom och vi letade på hitta.se efter mammans nummer, jag hittade det men hon svarade inte...
Ungarna stannade hos mig ca 1 timme och det var Rock n roll med hundar & ungar 
Vi pratade, busade och kollade roliga hundbilder på nätet och jag hittade 2 skitfula hundar som jag måste visa här för er.
 
 
  Omg , jag skulle fan skita i brallan om jag stötte på den här ute
 
 
  Å den här stackarn är så ful så han blir söt...
 
  Nu är allt lugnt, alla är hemma och vi har poppat popcorn och vi ska kolla Dallas från igår.
 
   Ha en toppen Fredag / Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

OMG!!!!!!! Hoppas du går en lugn helg efter detta. Puss och kram

Svar: Kram & tack
Maria Höglund

2013-10-04 @ 21:11:11
Postat av: susse

oj vilken dag du har haft.

Svar: A hahahah.Kram Susse
Maria Höglund

2013-10-04 @ 21:17:26
Postat av: Medberoende

Vilken dag! Nästan skrattretande att så mycket kan gå så fel på en och samma dag! Hahah ;)

Usch, dom där hundarna skulle inte jag vilja möta... haha!


Hoppas du får en bra heeelg!

KRAAAAAAAAAAAMAR

Svar: Desamma gums
Hur var din dag med killen
Maria Höglund

2013-10-04 @ 22:13:49
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Åsa

Herrejösses - hahaha...Ursäkta att jag skrattar men du skriver ju på ett så underbart sätt så jag kan nästan se och höra dig när du är in action =)
Underbara människa!
Krams på dig och andas lugnt ;)

2013-10-06 @ 07:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0