Ett i Ett

 
        Oj vad hände med dagen:
 
Först tvättstugan
 
storhandla
 
sen vidare hem till Max & Sandra för att hämta lite saker,  kläder & skor till Sandra + hennes data och massa torrvaror och frysvaror, vi tömde det mesta.
Jag och Max åkte hem med 4 stora kassar + en resväska på tåg & buss.
Vi fick en skrattnojja när vi lämnade Sandra i Gullmarsplan.
Jag och Max såg ut som  2 uteliggare med massa packning inkl. en wokpanna.
HAHAHA Galet. Kanske ingen som fattar humorn men jag kan ju säga att vi hade klarat oss en vecka med käk om vi varit bostadslösa.
 
Hem med allt det, stuvade om i alla skåp och bäddade rent.
Max stod för kvällen middag som jag återkommer om sen.....
 
Jag hann och fixa det mesta innan alla kom hit efter jobb och träningar.
 
 
 
 
 
 
 
   Då var det första lasset klart / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0