H & H

 
      Helg & Höstlov.
 
Nu tar jag helg och Kalle lov
 
Jag var tidigt på FT i morse och vid 11 tiden kom Kalle upp på jobbet och vi gick till Haninge C där vi mötte upp Max efter hans möte.
Max möte hade gått bra, jag kan tyvärr inte berätta vad det är men det är en nyttig sak för honom.
 
Väl i C så ville killarna till The Industry såklart, Max fick lite lön idag så han la en slant på en skitsnygg tröja som han ska ha i kväll när han ska på middag med en snygg tjej.
 
  
 
                                                                Snygga Kalle
 
 
 
                       Max tröja
 
 Jag hann även köpa en present till Max oxo som fyller 21 i morgon.

 Nu är vi hemma och jag ska skala räkor till kvällen
 och förbereda tårtorna tills i morgon.
 
         Peace Maria
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Nu blir moster nyfiken :))

2013-10-25 @ 19:14:36
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Oooh, middag med en snygg tjej! ;)

Hoppas ni får det trevlig imorgon!

Kraaaaamar!

Svar: Tack.
Maria Höglund

2013-10-25 @ 19:30:02
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0