Hand i Hand

                    Oj vad hände  ?
 
Klockan 15.30 ca kom I & K förbi, vi babblade ett tag utanför, under tiden vi stod där ute kom det 3 olika hundar som sune busade med så vi var inte tillbaka hemma förs klockan 16. Då kom jag på att jag hade tvättid mellan 15-19
In i tvättstugan med allt och däremellan fix hemma.
Max kom hem vid 17 tiden då ville han promenera och prata av sig lite så vi gick en timme och sen hem och fixa mat och lite viktiga papper och hux flux är klockan 19.40 och jag får slänga mig i soffan.
 
Så nice........
 
Min rygg dödar mig just nu men det är bara att bita ihop.
 
I kväll är det svenska fruarna igen och sen är det natt natt, i går kollade jag förresten 112 Aina och gud vad jag älskar det programmet, Älskar Valter och gänget. Gott att få skratta lite
 
 
    Knegar mössan på / Ha det gött
              Maria
 
 
 
 
  
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Hahha söööööt!


Ja tiden bara flyyyyger iväg!

KRAAAAAM!

2013-10-08 @ 20:26:04
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0