Jaaaaa

 
Alla ni som följer mig på bloggen vet att jag älskar film och bio besök.
Jag skulle hellre föredra en middag & bio ute än ett besök på krogen.
Många gånger orkar man inte dra in till stan pga. av bio
 
Men nu öppnar våran gamla biograf i BB igen efter den Las ner pga. pengar
 
Nu har det kommit nya investerare och nya ägare så nu ska bion bli modern med nya fåtöljer och nytt ljud system och café mm.
Dom kommer köra topp filmer och premiärer
Öppnas om ca 3 månader.
                                                   Toppen tycker jag.
 
 
 
  Nu väntar jag på Montazami med vänner ! Bagge får bli en annan dag .
                                        God Natt / Ia
 

Kommentarer
Postat av: Felicia

Åh vad roligt! Man går ju mycket oftare om det inte är så långt till bion! :)
Kram!

Svar: santKram tjejen
Maria Höglund

2013-10-30 @ 20:52:27
URL: http://bunnys.blogg.se/
Postat av: Medberoende

Vad roooligt! :)

Kraaam!

2013-11-03 @ 15:44:09
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0