Jason S

 
                    Statham my boy
Gillar hans filmer, denna film var inte en typisk Statham film men den var bra, man satt med en liten klump i magen för den berörde en litegrann.
Lite smågodis vart det till filmen....
 
Om exakt en vecka fyller Älsklings Max år.
Vad vill han ha da ?
Lurar och kläder.
 
I dag hittade jag en sak som bara finns i Malmö, dom trodde den skulle hinna hit till nästa helg. I Hope.
Visar nästa helg vad det blev om det hinns med.
 
Jag önskade jag hade råd att köpa massa saker till honom men just nu är det inte läge för det men jag tror han blir glad för den här presenten.
Kläder & presentkort vill han mest ha. Han vill ha långarmade tröjor till höst & vintern. Max är en t-shirt & Linne kille så han behöver fylla på garderoben med varma tröjor.
21 år !
vart tog dom åren vägen ?
Nu ska jag tömma diskmaskinen och mysa lite till i soffan innan det är Natt Natt
God Natt  alla Bloggvänner
Ia

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja nej det är dumt att tacka nej såklart. Pengar är ju bra. Men har man tagit ledigt så är det ju för en anledning och det känns jävligt surt att jag måste jobba på min semesterdag :(
Måste fixa hela käften hos tandläkaren så det passar bra med extra pengar nu ;)
Är utbildad genom jobbet. Det är en tillsyningsmas-utbildning som jag fick genom Ståg.

2013-10-20 @ 07:22:09
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Annica

Tänk att han fyller 21 år. Lilla maximus<3 funkar pengar eller vart vill han ha presentkort. Kramis

Svar: Både är ok. Presentkort på H&M eller The Industry funkar...Hör av oss om det blir fika om vi inte ska ut på Lördagen... Krya på dig
Maria Höglund

2013-10-20 @ 09:25:05
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0