Jobb & data

 
                     Vilken dag idag på jobbet.
 
Kan säga att jag kanske jobbade effektivt en timma idag ? ! HAHAHA
Först kom det upp 2 kompisar med 3 datorer till FT som skulle bytas ut mot 3 gamla datorer. 
 Efter det så skulle S fixa min jobb data, det visade sig att min hårddisk hade kraschat så han fick ta en annan hårddisk från en annan dator och sätta in i min.
 
Under tiden dom var där så vart det lite surr och snabbfika. Det var en annan vän till dom där också så 3 gäster totalt + en hund.
Samtidigt som dom var där dyker min vän I upp oxo , hon behövde prata av sig lite så vi stängde in oss en stund på kontoret med en macka och en läsk.
 
Precis när hon skulle gå så kom Max & Sune upp på jobbet. Max lämnade Sune för att sen besöka AF, Sen kom han tillbaka.
 
Vid 13.30 tiden var min data klar och inkopplad igen
 
                   MEN
 
 den var ju helt tom och kunde tex.inte hitta min skrivare och jag vet inte hur man gör för att fixa det.
Jag hade inte  Adobe R och andra nödvändiga program på datan så det skulle jag ladda ner men det gick inte.
Datorn vägrade att samarbeta. Eror Error
Jag frågade en annan kille på jobbet om han kunde hjälpa mig men han hittade ingen lösning, strax efter 14 gav jag upp.
Blääää för det här med datorer. Kul att den är fräsch men det är ju kul om jag får saker att fungera på den oxo.
Får ta nya tag på Måndag nästa vecka då J skulle fortsätta titta på den .
Han jobbar inte  i Haninge FT mer denna vecka.
 
Ja Ja fortsättning följer...
 
Nu ska jag umgås / Love Ia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0