Lördag

 
Fått en hel del gjort redan nu.. sovit halvtaskigt men det är bara att köra.
 
Snart ska jag väcka Max och vi ska göra elljusspåret och sen handla. Jag har hittat ett recept på Gulasch soppa så det blir kvällens middag, jag ska göra den het och ha ett gott bröd till.
 
Måste även hitta en gardinstång  för att sätta upp skynke mellan vardagsrum och hall. Vill ha det eftersom min säng står i vardagsrummet just nu,  det första man ser när ytterdörren öppnas är min säng och det är inget skoj.
 
                         Ha en fin dag / Maria
 
   
 

Kommentarer
Postat av: Medberoendee

Du hittar alltid så bra citat och grejer! Den där var klockren!


2013-10-12 @ 14:47:50
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0