mmmm va gott.

 
Ingen dålig frukost på FutureTeens idag.
                      Våfflor.      
        
 
Hoppas det inte blir en vana för jag tryckte i mig 2 till frukost.
 
              Så himla smarrigt.
 
Max & Kalle kom tillbaka för ett tag sen, Dom har varit ute och sprungit sen har vi ätit middag.
Nu är alla inne på sina rum trötta efter dagen.
 
Max jobbar hela denna vecka på Dagiset dragspelet och jag hoppas verkligen att dom ger honom mer jobb, Tyvärr får inte skolan där han var förra terminen ta in honom pga., av besparingar.
Så alla jobb är av intresse.........
 
Vet ni några dagis som söker vikarier eller timmisar så hör av er , gärna i söderort.
 
 Nu ska jag ordna lite med klädhögar och papper.
     Love Maria

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Åh sååå goooott!

2013-10-01 @ 21:31:57
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0