NFL

 
Ok nu är grabbarna på plats och NFL matchen börjar 01.30 i natt
Dom har bunkrat med dricka och snacks och just nu poppar dom musik och kollar på stand up , tror jag för dom sitter och garvar.
 
Sandra har precis kommit hem, hon har jobbat på Gina Trico i Nacka forum i 2 dagar , så hon har inte varit hemma förs vid 21 tiden.
 
Jag ska snart ta en dusch och sen krypa till kojs, tänkte jobba en liten stund i morgon fm eftersom jag inte kom in på jobbet idag. Kolla av det viktigaste. Min Ä hämtar mig eftersom han slutar tidigt i morgon, vardag innan helg. 
Sen blir det bara vila för mig i helgen och jag vill INTE göra kungens skit faktiskt, Kanske kanske se en bio.
 
      God Natt vänner / Maria
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0