OWL

 
Jag har ju känt mig väldigt down sista tiden och en som märker av det är syrran eftersom vi ses titt som
tätt eftersom vi är grannar och syrror, annars håller jag sånt för mig själv men det är alltid jobbigt när någon tittar på en och säger
        - hur mår du da ?
 
Det frågade hon idag då hon kom över med koftan...
 
Nästan aldrig någon som frågar en det och då är man nära till gråt. Det har väl inte hänt något jätte speciellt men det är så mycket småsaker som hänt sista tiden så bägaren håller väl på att rinna över, man är ju inte super woman precis.
 
Hon kom precis tillbaka från centrum med ett paket och ett jättefint kort där hon bland annat skrev att jag alltid finns där för henne och alltid ställer upp och  att jag är klok som en uggla och sen skrev hon att hon finns där för mig om jag behöver något/någon
 
Tänk att en sån handling kan göra en så glad...
 
                                       Tack syrran, älskar örhängena
     
 
 
                              Love
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Jag älskar dig :) Bamsekram

2013-10-06 @ 15:17:39
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vad snällt och omtänksamt! Och vilka fina örhängen!

Hoppas det vänder för dig snart!

KRAAAMAAAR!

Svar: Tack, det löser sigKram
Maria Höglund

2013-10-06 @ 19:53:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0