Succe

 
Alla älskade maten som i kväll var fläskfilé med kantarellsås
Ungarna tog massa mat och älsklingen backade 3 ggr.
 
     Såsen var gudomlig och lätt att laga till.
 
 
 
 Jag tog bort champinjonerna och la till finhackad grön paprika istället.
 och självklart blev det riktig grädde och inte matlagningsgrädde.
 Gudagod
 
 
   Såsen blev jätte krämig. Jag tillagade såsen och lät den stå i några timmar
   sen stekte jag fläskfilen som gick i såsen och sen ett snabbt uppkok
   så dom fick gifta sig med varann, sen redde jag av i lagom tjocklek.
   serverade med ris.
 
    Fick 10 av 10 av familjen......
     Love Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Mmmm det låter otroligt gott! Mina föräldrar kör också alltid med vanlig grädde till mat, inte matlagningsgrädde.

Kraaaam

Svar: Bra föräldrar, håller dom fortfarande på med 5:2 dieten ?Kram
Maria Höglund

2013-10-10 @ 19:37:27
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0