What a day.

                                Hej
 
     Nu satte jag mig i soffan.
 
Vart i Tyresö idag, sen åkte jag till FT,
när jag lämnade jobbet gick jag förbi Olerys för att köpa deras BQ sås.
Vi tänkte grilla burgare i helgen så det blir gott med smokie BQ sås till.
 
Sen iväg och  handla och sen hem och börja med maten, i dag vart det hemmagjord mos & köttfärssås.
 
Kalle har varit och klippt sig i dag och tittat på vinterjacka och självklart gick han till the Industry
 
 
 
                                             Nyklippt
 
 
 
                                                                       Jackan Kalle vill ha.
 
 Nu är jag tröttmössa och ska vila lite och samla  ny energi till och pula lite.
 
                                     Puss & Kram Maria
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Snyggt :) kram

Svar: visst.
Maria Höglund

2013-10-23 @ 18:30:02
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Snygg jacka! Bra stil i överhuvudtaget har han, men det har jag sagt tidigare, haha! ;)

Kraaaam!

Svar: Tack, a det har du Kramizzzzzzzzzzzzzzzzzzz
Maria Höglund

2013-10-23 @ 20:23:58
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0