21:33

 
Kvällen har gått fort.
Jag var ute med syrran på en promenad för att få lite skvaller om hennes helg det händer mycket skoj i hennes liv just nu.Det är hon värd.
Sen mötte jag grannen ovanför mig och hennes hund Molly så vi fastnade på gården ett tag. Hundarna busade av sig.
 
På tv:n har jag kollat Idol. Älskar tjejen som gick vidare, Sanna eller Sandra ? Skitduktig tjej
just nu tittar jag på Svenska Hollywood och hysteriska Gunilla. Älskar britt, Siv och Maria såklart.
 
                         God Natt vänner / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Emeliie

Inte mycket som skrämmer mig heller.
Men den kärringen asså!?

2013-09-10 @ 22:17:14
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se
Postat av: Therese

Haha jag kan inte ens kolla på SHF för jag hatar Gunilla! Hon är ju inte riktigt klok haha

Ha en fin dag! ;)

Svar: Desamma
Maria Höglund

2013-09-11 @ 07:40:04
URL: http://nyutsidaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0