Adhd.

 
Missförstådd, hånad och skör
  du går genom livet och stör.
  Koncentrationssvårigheter och DAMP...
  ger en inre ständig kamp.
  Intrycken flödar i aldrig sinande ström.
Trots otaliga försök får du aldrig beröm.

  Din attityd kan verka kaxig och tuff.
  ... Men är din osäkerhets bedrägliga bluff.
  Inuti ett vilset barn med ömhetstörst.
  Söker bekräftelse när oredan är som störst.
  Se min kreativitet och glöd,
  istället för att banna mig i min nöd!

  När ska andra någonsin förstå
  De säger: – Du kan bättre än så
  om du bara lägger manken till
  och försöker sitta still.
  Att just detta är ditt problem,
 
  Från gryende morgon till slumrande kväll,
  Du gör ditt yttersta för att vara snäll.
  Din levnadsram behöver vara stram,
  din oro lugnas av värmande kram.
  Missförstådd, hånad och skör,
  Du går genom livet och stör........!!!

  Men komihåg att du är du ♥♥♥
 
              Så här har ens liv sett ut sen man var yngre......

Kommentarer
Postat av: Anonym

<3

2013-09-11 @ 20:39:49
Postat av: Emeliie

Riktigt hemskt.
Hatar allt sånt.
Den släktingen som var min bästa vän när Jag var liten som var den enda som kunde få mig att le
På tre röda sekunder efter ett riktigt gråtanfall eller något sånt omkom där, så den händelsen trots att jag var så liten en händelse som sitter så djupt inom mig

Svar: Ledsen för din skullNatt Natt
Maria Höglund

2013-09-11 @ 21:09:08
URL: http://emeliiesdagbok.blogg.se
Postat av: Medberoende

Vilken bra text!

2013-09-13 @ 20:11:41
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0