Bildbomb.

 
Här kommer  lite mer blandade bilder från resan. Jag vart ju jättesjuk 2 dagar innan jag skulle åka men fick en penicillinkur dagen innan jag åkte. På Tisdagen var jag ok igen och veckan vart kanon för min del men tyvärr inte för Kalles, Berättar mer om det i morgon.....
 
Bilderna är mest för mammas skull !  Vi saknade dig mamma!!!
 men du kommer få en toppen resa den 17:e
 
 
                                BILDBOMBEN:
 
 
   Mitt set från V. S
 
 
  Vi hade ju 48 + grader så man fick ha ölen på kylning
 
 
                Mys och snack vid poolbaren
 
 
  Städerskan gjorde jämt fint. Här har hon tagit mina läsglasögon och lagt på sängen med svanarna
 
 
                           Min docka Sandra!
 
 
    Mer chill vid poolen
 
 
 
                          Här somnar Linus några timmar vid poolen
 
 
    Här har Kalle och Max somnat nere vid poolen.
   Dom sover likadant och här sov dom i 2.1/2 timme.
 
 
 
                             Strandkrogen
 
 
   Var tvungen och köpa en solhatt den varmaste dagen...
 
   Vårat hotell var väldigt rent och trevlig, Här putsats plattorna vid poolen
 Det enda negativa var att poolen var väldigt varm. Därav risker med bakterier
 
 
  En kul kille vi träffade på en favvo restaurang där vi mestadels åt lunch
 
 
 
   I bland fick vi blommor i sängen av städerskan. Ett vackert träd växte precis utanför vårt rum.
 
 
                                 Så här såg trädet ut utanför vår dörr
 
 
 
                            Mer vackra blommor vid hotellet
 
 
    Underbara Max & Sandra. Tack för en kul vecka
 
 
   Jag & Sandra, Sandra fick en cool detalj ovanför ögonbrynet av lampan i taket.

 
 
                     Bästa killarna   Linus, PK och Kalle
 
 
                                   Älskar er massor.
 
 Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Underbara bilder. Kram

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-09-03 @ 16:29:00
URL: http://annicahoglund.blogg.se
Postat av: Medberoende

Ååh vilka härliga bilder! Jättekul att se!


Kraaaam

2013-09-03 @ 19:42:24
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0