Boka ! Vill ni tipsa mig?

 
I dag ska jag försöka boka tid för lite klippning
Jag vill klippa mig nästa vecka.
Sist jag var hos frissan var i April. Nu är det rätt slitet.
 
Den 20:e ska jag träffa fina Skogåsgänget. Vi ska ses på Mariatorget för att äta på en Tapas restaurang.
Tills dess vill jag gärna ha fixat barret.
 
Är det någon som kan tipsa om en hårfärg som blir koppar eller brunt med koppar ??????????
 
 
Nu ska jag duscha och sen väcka Kalle, Kalle börjar 10 på Onsdagar. Lilleman har ett ganska tungt schema nu i 9:an. Varje dag (ej onsdagar) 8-15.30-16.00. Men han kämpar på. Efter skolan gymmar Kalle så därför är han inte hemma förs klockan 17.30 varje kväll.
 
Nu vill jag ha et tips till..
 
I Oktober ska vi ha tjejmiddag med Mia gänget. Vi hade ju Tema middag förra hösten då vi hade Lady in red tema
Men nu i Oktober har dom satt Bondtema
 
 
 Vad tycker ni jag ska ha på mig och vad ska jag vara ?????
 
Man får vara bondbrud men jag är ingen klänningstjej.
 
Varför jag kallar gänget Mia gänget är för att tjejerna heter
Mia, Marie, Maria, Kia m.fl..
 
 
Ha en fin Onsdag / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Therese

Åh vilket skoj tema!!
Kan du inte vara en skurk då??
Är inte han skalliga med vita katten med i James Bond? Bara fixa en mjukis-katt eller nåt haha

Svar: Kanske men man vill vara lite snygg för sen gör vi stan ... I klädd temaklädernaKramiz
Maria Höglund

2013-09-11 @ 10:25:03
URL: http://nyutsidaa.blogg.se
Postat av: Anonym

Trodde du mena Bondtema som en bonde hahahaha.då hade det ju varit enkelt Eller så färgar du håret svart,bakåtslickat och va helt enkelt -James Bond (kostym) så slipper du klänningar å jox.. ;) You gooo girl!!! Kram

Svar: Tack. Jo jag funderar på att vara bond själv. Vit blus & fluga och Svart kavajKram
Maria Höglund

2013-09-11 @ 15:18:33
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag har tyvärr inga bra tips att ge rörande hårfärgen!!

Svar: hahahah tack ändåKramiz
Maria Höglund

2013-09-11 @ 17:00:58
URL: http://www.henrikolsson.eu
Postat av: FlizanLizan

Hejsan

Äru sugen på en ny design så kostar bara mina designers 75 - 150 kr! :)

Svar: Nej tackKram
Maria Höglund

2013-09-11 @ 17:40:28
URL: http://flizanlizan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0