D&A

 
Lilla gulliga Della har varit hos mig i dag med sin son Alexian.
Vi fikade massa gott och pratade & pratade om både roliga och jobbiga saker.
Vi kan verkligen skratta ihop.
Hon är en f.d.. ungdom till mig men nu är vi  faktiskt grannaroch jag diggar denna lilla snärta skarpt. Hon har en speciell plats i mitt hjärta.
 
 
         Min sötnos La Dellis
 
 
                     Jag försökte lura Della att jag bakat tårtan (NOT)
 
 
                                                 Kalle & Alexian
 
Nu har jag precis kommit hem från jobbet, Jag skulle visa ett par vårat pingisbord som ska säljas på FT men dom tackade nej. Dags för lite rester / Lasagne
 
Ia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0