Fire

Helvete !

Nu kommer det börja brinna i Firemountains=BrandbergenJag har köpt en sån Intense red copper färg så brandkåren kommer väl hit !!! Hur vågar jag ? Återigen så är det bara hår....Jag har haft alla hårfärger som finns utom blått & grönt så jag kör bara , Kan inte annat än bli fult. Tänkte färga håret efter jobbet i morgon om jag pallar, det måste ske innan Fredagen.Kanske inte ett sånt smart val eftersom jag ska ut på Fredag.                                                      Spännande, Vad tror ni ???? Love Maria    

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Aaascoooolt och snyggt tror jag det kommer bli! Ska bli kul att se resultatet sen! :)


KRAAAAM

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-09-16 @ 19:12:21
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0