Före & efter i vardagsrum.

 
Nu har jag tvättat alla fönster och tvättat alla gardiner och mattor.
 
                    Här är bilder på vardagsrummet före & Efter
 
 
       Igår när dukar & stolar rök
 
                                                I dag:
 
 
    Ljusstakarna har jag fått av Kia & Mia
    Min buddagroda är från Johanna
    Lyktorna från Turkiet
 
Duken är egentligen en gardin men gillade mönstret som har lite vinrött i sig.
 
         Bara att få ändra om lite här hemma känns kul.
Jag har inte lagt en krona på något nytt men ändå känns det nytt liksom.
 
 
 Vinröda gardiner från Indiska som jag fått av Pamela,  Indiska kuddar i soffan
                       Får ta en bättre bild senare
 
 
     Love Maria
Innan hade jag hel orangea gardiner.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0