Hållkäften

 
Vi ligger nerbäddade i soffan i går vid 18  tiden och äter chipps & dipp när det knackar på balkongsdörren
 
Där står vår kompis J
 
Han kommer in och vi bjuder honom på läsk som sen blir det öl och det ena ledde till det andra och hans tjej M kommer förbi och vi går upp på puben och efter puben  blir det självklart efterfest hos oss med några andra kompisar och J+M
Jag lägger mig kl. 4 och dom andra sitter uppe till 6. Jag hör dom hela tiden så jag somnade nog inte förs kl. 6
I dag är det en håll käften dag. Usch...
 
Vi skulle aldrig ha följt med ut... Men kul hade vi och jag lever bara en gång.
Tack alla för igår / Maria
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Alldeles riktigt, man lever bara en gång! YOLO! :D

Kul med en sån spontan grej!

Hoppas du får en bra kommande vecka! :)

Kraaaam och godnatt

Svar: Kram
Maria Höglund

2013-09-15 @ 21:33:17
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0