Hemkunskap & plugg

 
Kalle har hemkunskap denna termin och det är det sista för detta läsår , alltså sätts dom betygen till julen precis som biologin.
 
   Han gjorde köttfärspirog i dag och fick beröm.
            
                   Kalles pirog

Hoppas Kalle kan höja betyget i detta ämne.
 
 
 Biologin är klar för denna termin för sista provet  gjordes i förra veckan och svaret på provet kommer på onsdag eller Torsdag. Go Kalle.
 
Kalle hade alla rätt på matteprovet och hans redovisning om Al Capone gick strålande idag, det var bara 3 av 27 i klassen som gjorde redovisningen idag, resten hade glömt.
 
Skönt när det flyter på.
 
Dom har ett prov till denna vecka. SO och det är om 2:a världskriget och det tycker Lilleman e kul
så det borde gå bra.
Jag peppar & peppar...... Mycket tid går åt att se till att allt blir bra gjort för jag vill att han ska få höga poäng såklart.
Ni som nyligen gick ut nian, vad hade ni för poäng när ni gick ut ????
 
320 p är Maxpoäng tror jag. !
 
       XO XO Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Braa jobbat från Kalles sida med allt!

Jag tror jag gick ut med 220 poäng, något sånt var det... inget märkvärdigt med andra ord!


Kraaaam!

Svar: Det är väl jättebra gumman, jag tror Kalle har 190 från förra terminen så målet är väl typ som dig hoppas jag
Maria Höglund

2013-10-01 @ 17:34:24
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0