Kvällsryck.

 
Jag fick extra energi nu på kvällskvisten.
 
Gardinerna åkte ner och stolar bytte plats.
 
Jag har fått andra stolar av min chef (gamla antika ) i guldtyg 4 st.
 Dom ska jag ha i vardagsrummet, jag har ingen aning om hur dom kommer passa in men jag får hem dom i morgon, kollar då.
 
Sen har jag dammat och kommer byta plats på massa prydnads saker i morgon och jag ska sätta upp nya rena gardiner överallt.
 
Vi får se hur det blir men nu är operation omgöring på gång.
 
              Blir vinrött i vardagsrummet i alla fall.
 
 
                         Ny duk och nya stolar ska på plats i morgon.
 
 
 
                                    Köket ska fixas.
 
Jag vill ha en ny matta i köket. En trasmatta i glada färger med lite orange i skulle vara snyggt.
 
Ja Ja jag har lite att göra om man säger / Natt Natt Maria
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0