Lite om allt.

 
Mamma har kommit hem från Spanien, hon hade haft det jättekul och huset var toppen fint.
Älskar när min mamma roar sig.
 
I morgon har jag en lång to do list, det har hänt lite förändringar i familjen , tråkigheter som jag kanske kan berätta om sen men just nu är det väldigt nytt & känsligt , sakerna på listan i morgon har med det att göra.
 
Till helgen ska jag vara barnvakt, Jag ska ha syrrans barn för syrran ska på Kryssning.
 
Kommande helg skulle jag egentligen ha åkt till mamma och haft kräftskiva med henne, men jag avbokade det eftersom saker har hänt + att jag ska ha syrrans barn,
Syrran vill jag inte säga nej till eftersom hon alltid är så gullig och ställer upp att passa min pluttilutt Sune.
Därför har jag bjudit hit mamma till helgen men hon visste inte om hon ville eftersom hon nyss kommit hem och jag vet själv hur skönt det är att komma hem efter en resa och bara vara hemma.
 
Jag är så himla sugen på kräftor, paj, bröd & ost.
 
                    
 
 
Jag ska också försöka hinna träffa Inkan i veckan, Jag har inte sett henne sen den 24/8 men då var jag inte super social eftersom jag var dålig.
1 månad sen, gud vad tiden springer i väg.
 
Ja Ja vad jag skriver massa strunt HAHAHAHA
 
Nu ska jag borsta tänderna och krypa ner och nanna kudde.
 
                    XO XO MARIA
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Tråkigt med tråkigheter i familjen..

Åh så gott med kräftor!

Kraaaam!

2013-09-24 @ 19:28:51
URL: http://medberoendee.blogg.se
Postat av: Anonym

Tacksam för att du tar kidsen :) kramis

Svar: No Probbs
Maria Höglund

2013-09-24 @ 21:14:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0