Många sjuka.

 
En väldigt lugn dag på jobbet då det gäller ungdomar.
Många är sjuka i dessa förkylnings tider, även personal.
 
Vi körde lite matlagning och annat fix i lokalen och min chef var inne i dag och det är alltid mysigt.
Jag har alltid  en lista på frågor när hon kommer in, Jag samlar alla frågor tills hon kommer in för jag vill inte störa henne nu när hon jobbar häcken av sig med Bla.med den nya lokalen i Värmdö.
 
Vi hann faktiskt prata lite privata saker i 10 min och det hör inte till vanligheten längre. Vi vart som vanligt avbrutna av telefoner eller ungdomar så samtalet avslutades aldrig men det e vi vana med hahaha
Var var vi ????
Så säger vi jämt och så har vi glömt vart vi slutade samtalet
 
                                Miss Her
 
 
 
Här lagas det köttfärssås och hemgjorda köttbullar på jobbet.
 
 

Ungdomarna tränar på matlagning & bak
 
I morgon ska vi ha gemensam lunch med alla ungdomar för det vart väldigt mycket mat idag.
 
                     Tjoho Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Hej :) JAg är en 21 åring tjej från sthlm som följer din blogg, hittade den genom Emeliiesdagbok och Nyutansida för ett bra tag sen när du hade kommenterat något. Jag undrar vad du jobbar med? Har inte riktigt fattat det, kram!

Svar: HejVa kul
Jag jobbar med ungdomar
Vi har en dagverksamhet där ungdomar är placerade av olika anledningar
Vissa med diagnoser

Se vår hemsida
www.futureteens.net

Kram Maria
Maria Höglund

2013-09-24 @ 20:48:10
Postat av: S

Vilket spännande och intressant jobb du verkar ha,säkert jobbigt ibland :) Du verar iaf jättesnäll och gullig i bloggen så kan tänka mig att ungdommarna gillar dig!
Jag jobbar med hemtjänst och pluggar till undersköterska. Det är roligt och jobbigt ibland det med (psykist ocg fysiskt). Kram

Svar: Tack kram
A jobbet är självklart jobbigt ibland när ungdomarna mår dåligt och det är svårt att inte ta med sig jobbet hem
Mycket tankar
Jag trivs
Jobbar där i 7 år nu

Du har oxo ett bra och givande jobb

God natt
Maria
Maria Höglund

2013-09-24 @ 23:23:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0