Natt Natt

 
             God Natt säger vi snart.
 
I morgon ska jag fixa inför vintern på altanen.
Ta in min grill och gräsklipparen under taket och lägga dynor i säckar. Klippa gräset en sista gång och gödsla och kratta upp lite, både innanför och utanför staketet.
Slänga döda blommor mm.
 
Allmänna måsten för snön ligger runt hörnet. + 5 grader dygnet runt och Oktober Månad snart. Burr
Njuter nu av hösten och önskar att den kunde stanna tills i April.
 
           

                                                        Maria
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Jag längtar lite till vintern, konstig som jag är haha.. ;)

Lycka till med pysslet imorgon!

Kraam & Godnatt!

Svar: Tack tjejen god natt
Maria Höglund

2013-09-28 @ 23:03:52
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0