Ny vecka

 
              Tjo
 
Ny Work vecka börjar.
På Tisdag ska jag ha utvecklingssamtal med Kalle, spännande.
Fredagen som kommer ska jag ju träffa alla gamla Skogås brudar och innan dess måste jag fixa barret.
Blir en sväng till Ica Maxi i morgon för att kolla hårfärg.
 
På Fredag  ska vi äta på en tapas restaurang vid Maria Torget som heter Ramblas. Jag har aldrig ätit tapas.
 
Kan ni rekommendera något man ska pröva på tapas bordet?
 
Nu ska jag bara vila & ladda batterierna.
Kram på er / Ia
 
 
 

Kommentarer
Postat av: S

Ramblas är grymt. Du måste ta räkorna frästa i vitlök, sen potatisklyftor med aioli, och rödbettor med chevre och valnötter är grymma!

Vi flyttar härifrån den 6:e oktober, mellanlandar hos mormor och morfar i ösmo och sedan är det inflytt i nya den 21 oktober :)

Svar: Tack
Maria Höglund

2013-09-15 @ 20:49:23
Postat av: || mannen som kan prata om hundar ||

Jag har aldrig ätit tapas så jag vet inte :)

2013-09-15 @ 21:37:18
URL: http://www.henrikolsson.eu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0