Partykväll

 
 
 
     Förfest på balkongen
 
På Onsdagen gjorde vi en barrunda / Club runda
 
Maria skulle gett fan i spriten.
 
Vart kanon packad och minns inte så mycket av senare delen av kvällen och barnen kom hem till hotellet långt innan mamma.... Hm....  Party mamma.
 
Tror jag dansade i 5 timmar i sträck i 45 graders värme....
 
Jag tog jättedrinkar med redbull vodka.
Skitsjysta klubbar med massa bra klubbmusik.
 
Det ända jag inte gjorde den kvällen var att dansa på baren för jag kom inte upp.
Kalle, Linus och Max var flitiga bardansare.
 
 
   Kvällen vi gick ut
 
 
 
      Fixade mitt hår denna kväll
 
 
 
 
 
 
     Ser redan lite blarig ut
 
 
    Mina killar
 
 
        En blöt kväll / Maria
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Annica

Party party :) Haha

2013-09-03 @ 15:46:28
URL: http://annicahoglund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0