Programbibliotek.

 
Å va bra med ett programbibliotek på tv:n
 
Jag lärde mig det idag....
 
Jag orkade inte titta på Nya Dallas i går kväll kl. 22.00
Jag somnade på rotmos.
 
I dag kunde jag gå in på tv biblioteket och ta fram Dallas, Fasiken va bra det är.
Jag hittade även The Good Wife som jag kommer att ligga och glo på i helgen .
 
I kväll ska vi kolla film / Thats my boy
Enligt Kalle Lilleman så är det bland den roligaste filmen han har sett. Till filmen blir det räkmacka och
dillchips med dilldipp.
 
        Laaaaaater Maria
 

Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad bra med ett sådant
kram

Svar: JaaaaKram
Maria Höglund

2013-09-13 @ 19:15:02
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0