Ramblas

     Nu till recensioner av Ramblas.
 
Fin inredning och inge mer.
Först och främst hade dom sittnings tider.
Vi hade tid mellan 18-20 / lite stressat om man nu vill sitta och hänga.
Sen till menyn.
 
Astråkig men ändå lite att välja på och jag tog säkra kort trodde jag....
 
 
              Jag tog in 4 tapas sorter
 
                                  Kyckling pirog   och lax
 
Båda smakade skit, jag åt inte upp något av mina fat.
 
 
  Potatisklyftor med aioli och en potatisomelett
  Potatisklyftorna var ok men omeletten smakade gummi. Bläää
 
Men ärligt, potatis kunde jag ha gjort hemma.
 
Nä denna restaurang kommer jag INTE besöka igen.
Dom andra tjejerna åt nog upp sin mat men jag tror ingen sa att GUD VA GOTT DET VAR.
 
Servitören stressade oss hela tiden, att vi skulle beställa och att vi skulle betala.
Tydligen om man kommer efter 20.00 så får man sitta hur länge man vill men VEM vill det ?!
 
   Love Maria
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Medberoende

Vad tråkigt!

2013-09-21 @ 14:50:20
URL: http://medberoendee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0